10 korakov za duševno zdravje

Pišite dnevnik

Pisanje dnevnika svojih občutkov, načrtov in doživetij nam je lahko v pomoč pri obvladovanju stresa in pri osebnostni rasti. Zapišite si dogodke in kako ste se nanje odzvali. Analizirajte in razmišljajte.

PREBERI

Pogovorite se

Pokličite prijatelja in mu zaupajte svojo težavo. Delite svojo skrb s partnerjem, družinskim članom, sodelavcem, zdravnikom ali s strokovnjakom za duševno zdravje. Pogovor vam bo prinesel olajšanje in svežo perspektivo ter vam pomagal pri iskanju prave rešitve.

PREBERI

Bodite telesno aktivni

Stres obremeni srčno-žilni sistem, zato poskrbimo za vzdrževanje srca in ožilja z redno zmerno telesno aktivnostjo. Tako bomo pokurili odvečne stresne hormone, vrnili telo v ravnovesje in zbistrili misli. Za začetek je dovolj že kratek sprehod, sčasoma pa lahko spreminjamo vrsto, intenzivnost in trajanje vadbe.

PREBERI

Zdravje pri delu v sliki in besedi

Aktualne teme s področja zdravja pri delu, predstavljene na atraktiven način.

Zdravje hrbtenice

Spoznajte posebnosti zgradbe in prehranjevanja medvretenčnih ploščic in poskrbite za zdravje svoje hrbtenice.

POGLEJ

Ergonomija zdrave pisarne

Sedeče delo predstavlja pomemben dejavnik tveganja za razvoj bolezni hrbtenice, zato preverite, kako lahko zmanjšate negativne učinke sedenja.

POGLEJ

Izgorelost

Preverite kateri dejavniki povečajo tveganje za izgorelost in jih preprečite.

POGLEJ

Priporočite strokovnjaka

Poznate strokovnjaka s področja zdravja zaposlenih, ki ga ni na zemljevidu? Uporabite obrazec, da nam pošljete njegove podatke.