10 korakov za duševno zdravje

Prehranjujte se koristno

Nekatera živila delujejo kot spodbujevalci, ki telo spravijo v stanje, podobno stresu. Pomembno je, da čim večkrat posežemo po sezonski in lokalno pridelani hrani, ki naj bo čim manj kemično obdelana, ter da užijemo zadosti vlaknin in antioksidantov.

PREBERI

Dihajte umirjeno

Tako kot velja, da pričnemo v stresni situaciji dihati pospešeno in plitvo, velja vpliv tudi v obratni smeri – z dihanjem lahko umirimo stresno reakcijo.

PREBERI

Bodite telesno aktivni

Stres obremeni srčno-žilni sistem, zato poskrbimo za vzdrževanje srca in ožilja z redno zmerno telesno aktivnostjo. Tako bomo pokurili odvečne stresne hormone, vrnili telo v ravnovesje in zbistrili misli. Za začetek je dovolj že kratek sprehod, sčasoma pa lahko spreminjamo vrsto, intenzivnost in trajanje vadbe.

PREBERI

Zdravje pri delu v sliki in besedi

Aktualne teme s področja zdravja pri delu, predstavljene na atraktiven način.

Ergonomija zdrave pisarne

Sedeče delo predstavlja pomemben dejavnik tveganja za razvoj bolezni hrbtenice, zato preverite, kako lahko zmanjšate negativne učinke sedenja.

POGLEJ

Zdravje hrbtenice

Spoznajte posebnosti zgradbe in prehranjevanja medvretenčnih ploščic in poskrbite za zdravje svoje hrbtenice.

POGLEJ

Izgorelost

Preverite kateri dejavniki povečajo tveganje za izgorelost in jih preprečite.

POGLEJ

Priporočite strokovnjaka

Poznate strokovnjaka s področja zdravja zaposlenih, ki ga ni na zemljevidu? Uporabite obrazec, da nam pošljete njegove podatke.