10 korakov za duševno zdravje

Pišite dnevnik

Pisanje dnevnika svojih občutkov, načrtov in doživetij nam je lahko v pomoč pri obvladovanju stresa in pri osebnostni rasti. Zapišite si dogodke in kako ste se nanje odzvali. Analizirajte in razmišljajte.

PREBERI

Dobro razmislite

Včasih se nam zdi situacija težja, kot je v resnici, zato si vzemimo čas in dobro razmislimo o problemu ter o tem, kako ga bomo rešili.

PREBERI

Spretno s čustvi

V stresnih situacijah nas lahko preplavijo čustva, ki motijo našo komunikacijo in uspešno reševanje dogodka.

PREBERI

Zdravje pri delu v sliki in besedi

Aktualne teme s področja zdravja pri delu, predstavljene na atraktiven način.

Zdravje hrbtenice

Spoznajte posebnosti zgradbe in prehranjevanja medvretenčnih ploščic in poskrbite za zdravje svoje hrbtenice.

POGLEJ

Ergonomija zdrave pisarne

Sedeče delo predstavlja pomemben dejavnik tveganja za razvoj bolezni hrbtenice, zato preverite, kako lahko zmanjšate negativne učinke sedenja.

POGLEJ

Izgorelost

Preverite kateri dejavniki povečajo tveganje za izgorelost in jih preprečite.

POGLEJ

Priporočite strokovnjaka

Poznate strokovnjaka s področja zdravja zaposlenih, ki ga ni na zemljevidu? Uporabite obrazec, da nam pošljete njegove podatke.