10 korakov za duševno zdravje

Dihajte umirjeno

Tako kot velja, da pričnemo v stresni situaciji dihati pospešeno in plitvo, velja vpliv tudi v obratni smeri – z dihanjem lahko umirimo stresno reakcijo.

PREBERI

Spretno s čustvi

V stresnih situacijah nas lahko preplavijo čustva, ki motijo našo komunikacijo in uspešno reševanje dogodka.

PREBERI

Pritisnite pavzo

Omogočite telesu in duši čas za regeneracijo. Umirite se s spancem, sprehodom, branjem knjige, molitvijo, meditacijo, masažo, savno in podobnim. Privoščite si odmik od televizije, radia, časopisa ali interneta. Pojdite na sprehod brez telefona. Če ste bolni, si vzemite čas za okrevanje.

PREBERI

Zdravje pri delu v sliki in besedi

Aktualne teme s področja zdravja pri delu, predstavljene na atraktiven način.

Zdravje hrbtenice

Spoznajte posebnosti zgradbe in prehranjevanja medvretenčnih ploščic in poskrbite za zdravje svoje hrbtenice.

POGLEJ

Ergonomija zdrave pisarne

Sedeče delo predstavlja pomemben dejavnik tveganja za razvoj bolezni hrbtenice, zato preverite, kako lahko zmanjšate negativne učinke sedenja.

POGLEJ

Izgorelost

Preverite kateri dejavniki povečajo tveganje za izgorelost in jih preprečite.

POGLEJ

Priporočite strokovnjaka

Poznate strokovnjaka s področja zdravja zaposlenih, ki ga ni na zemljevidu? Uporabite obrazec, da nam pošljete njegove podatke.