10 korakov za duševno zdravje

Spretno s čustvi

V stresnih situacijah nas lahko preplavijo čustva, ki motijo našo komunikacijo in uspešno reševanje dogodka.

PREBERI

Prehranjujte se koristno

Nekatera živila delujejo kot spodbujevalci, ki telo spravijo v stanje, podobno stresu. Pomembno je, da čim večkrat posežemo po sezonski in lokalno pridelani hrani, ki naj bo čim manj kemično obdelana, ter da užijemo zadosti vlaknin in antioksidantov.

PREBERI

Družite se

Dobra socialna mreža je zelo pomembna pri obvladovanju stresa in čezmerne psihične  obremenjenosti. Družina, partner, otroci, prijatelji, sodelavci in druge osebe iz ožjega ali širšega socialnega okolja so bistveni za naše psihično zdravje.

PREBERI

Zdravje pri delu v sliki in besedi

Aktualne teme s področja zdravja pri delu, predstavljene na atraktiven način.

Ergonomija zdrave pisarne

Sedeče delo predstavlja pomemben dejavnik tveganja za razvoj bolezni hrbtenice, zato preverite, kako lahko zmanjšate negativne učinke sedenja.

POGLEJ

Izgorelost

Preverite kateri dejavniki povečajo tveganje za izgorelost in jih preprečite.

POGLEJ

Zdravje hrbtenice

Spoznajte posebnosti zgradbe in prehranjevanja medvretenčnih ploščic in poskrbite za zdravje svoje hrbtenice.

POGLEJ

Video knjižnica

Zbirka videov s področja zdravja pri delu.

https://youtu.be/rpo2mKX0pVI

Priporočite strokovnjaka

Poznate strokovnjaka s področja zdravja zaposlenih, ki ga ni na zemljevidu? Uporabite obrazec, da nam pošljete njegove podatke.