10 korakov za duševno zdravje

Pišite dnevnik

Pisanje dnevnika svojih občutkov, načrtov in doživetij nam je lahko v pomoč pri obvladovanju stresa in pri osebnostni rasti. Zapišite si dogodke in kako ste se nanje odzvali. Analizirajte in razmišljajte.

PREBERI

Bodite telesno aktivni

Stres obremeni srčno-žilni sistem, zato poskrbimo za vzdrževanje srca in ožilja z redno zmerno telesno aktivnostjo. Tako bomo pokurili odvečne stresne hormone, vrnili telo v ravnovesje in zbistrili misli. Za začetek je dovolj že kratek sprehod, sčasoma pa lahko spreminjamo vrsto, intenzivnost in trajanje vadbe.

PREBERI

Pritisnite pavzo

Omogočite telesu in duši čas za regeneracijo. Umirite se s spancem, sprehodom, branjem knjige, molitvijo, meditacijo, masažo, savno in podobnim. Privoščite si odmik od televizije, radia, časopisa ali interneta. Pojdite na sprehod brez telefona. Če ste bolni, si vzemite čas za okrevanje.

PREBERI

Zdravje pri delu v sliki in besedi

Aktualne teme s področja zdravja pri delu, predstavljene na atraktiven način.

Izgorelost

Preverite kateri dejavniki povečajo tveganje za izgorelost in jih preprečite.

POGLEJ

Ergonomija zdrave pisarne

Sedeče delo predstavlja pomemben dejavnik tveganja za razvoj bolezni hrbtenice, zato preverite, kako lahko zmanjšate negativne učinke sedenja.

POGLEJ

Zdravje hrbtenice

Spoznajte posebnosti zgradbe in prehranjevanja medvretenčnih ploščic in poskrbite za zdravje svoje hrbtenice.

POGLEJ

Priporočite strokovnjaka

Poznate strokovnjaka s področja zdravja zaposlenih, ki ga ni na zemljevidu? Uporabite obrazec, da nam pošljete njegove podatke.